سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی کـه خویشتن را نشناسـد، از راه نجـات دور افتـد و در گمراهی ونادانیها درافتد . [امام علی علیه السلام]

نیشتمانم کردستان
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:2بازدید دیروز:0تعداد کل بازدید:2543

لقمان قاضی :: 85/4/15::  12:1 عصر

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

حرفهایه کوچیک ولی بزرگ!!!

هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه . ولی حداقل می تونه یادش بده که وقتی شکست لبه تیزش دست اونی رو که شکستتش نبره...!!!

یایئز را دوست دارم چون فصل غم است غم را دوست دارم چون گریه دل است دل را دوست دارم چون عشق را به من آموخت عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم.

 

 

 

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

2543

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
نیشتمانم کردستان
::وضعیت من در یاهو::
::فهرست موضوعی یادداشت ها::
::اشتراک::